Bobblehead Bunny

Börjar blogga igen!

Hej! Länge sen...
Jag ska fösöka att börja blogga igen, nu när det är lov och så. Jag har velat blogga ofta men alltså jag har inte haft tid. När skolan börjar igen så kommer jag nog inte kunna blogga så jätte mycket men jag ska ju själcklart försöka.

I morgon ska jag i alla fall tävla, som ni kanske redan vet så är jag i Star och det är en extra tävling i Star och uppåt i morgon som jag ska vara med i. Bara i singeln då eftersom att vi är Guld i paren. Men jag har ju fått en ny dräkt och jag kanske hinner blogga om den i morgon. Eller alltså visa bilder, men bara kanske eftersom att jag ska sova över hos Emelie och vi ska sova med hela High Score. Men kanske att jag hinner blogga om den. Men om jag inte hinner det så hinner jag förhoppningsvis det på söndag :D Men vi ses väl senare ♥♥
Bild 1: Humlan utomhus med Tinys väst, nu har han en egen röd väst :)
Bild 2: Humlan och Tinycee äter sallad :)
Bild 3: Efter Eskilstuna tävlingen (tror jag att de var) :) ♥♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0