Bobblehead Bunny

Städning i mitt rum!

Tjenare :)
Jag ber om ursäkt att jag inte har bloggat så mycket denna vecka. Men det beror på att jag hade matte prov i onsdags och spanska i torsdags. Men idag har jag i alla fall städat mitt rum. Och så har jag varit på studsmattan lute och så har jag dansat lite på altanen. Just de måste bara berätta innan jag gick ut på studsmattan så regnade det as mycket. Men när jag var på studsmattan var det inte ens blött. Haha! :) Men här kommer lite bilder från idag.
Innan jag hade börjat.
Bjuder på en bild på mig, nu när jag städade.
Då börjar vi med sängen och mitt lilla bord bredvid :)
Så, nu var det klart.
Garderoberna.
Massor med bilder blev det på garderoberna istället. Några av bilderna är på mig och Olivia. Men vi hade inte framkallat så jätte många bilder på mig och Olivia, men jag tog dem jag hade i alla fall :)
Ja, detta kan man ju säga att det ser ut som en svinstia.
Haha, nu ser det mycket bättre ut! :)
Ja före.
Och efter.
Detta är resultatet på hela mitt rum.
Detta är också resultatet på mitt rum.
Detta var min städning. Nu kommer lite bilder på mig och Klara.
Hejdå!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0