Bobblehead Bunny

NO prov i morgon!

Tjenare!
I morogn har jag NO prov, sitter och pluggar för fullt just nu. Men jag har även engelska läxa, men det är bara glosor och jag kan typ alla :D Sedan ska jag kunna en sak med Hemkunskapen också, men det har jag tränat på.

I onsdags så hade jag studiedag och då sov jag hemma hos min kompis Roosa, tillsammans med Hanna och Emelie. Alltså jag sov hos Roosa från tisdag till onsdag. Sedan på onsdagen var vi på arosfortet och tävlade mot ett annat lag där bland annat Linnea, Nadia, Elin, Hibo och Ohud var med i. Vi vann så klart :) Vi fick dagens high score, i alla fall när vi var där.

Men nu över till idag! Jag fick reda på spanska prov resultatet idag! Och gissa vad? Jag fick ett A!!!!!!! Jag är happy! Och idag i skolan blev även Lana i min klass äggad av några andra, ehehe...!
Hejdå!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0