Bobblehead Bunny

Konsert :D

Ursäkta att jag inte har skrivit på länge. Men nu kommer ett riktigt gott inlägg :D
Idag ar det först skolan, sen var det hem till Ella för att fixa iordning sig till konserten. På vägen hem köpte vi lasagne som vi skulle äta lite senare hemma hos henne. När vi kom hem till henne åt vi och fixade iordning oss. Sen skulle vi till konserten. Där sjung jag och dansade :D Eftersom att jag går i musikklass så var det ju såklart att jag sjung men jag dansade också :D Det var allt från dag :D Tänkte bjuda på lite vinter/sommarbilder :D


Min söta lillebrorsa :D♥


Jag och bäzzan♥♥ LOVE YOU MAJA♥

Kommentarer
Postat av: LJ johansssen

As skön bild på er med stustem kareran älskar minen Maja! =)

2012-04-04 @ 09:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0