Bobblehead Bunny

:(

O.B.S!! ALLA LAVLA FAN? HON ÄR PÅVÄG, VI JOBBAR PÅ ETT AVSNITT JUST NU!
Min mobilsladd har slutat att fungera så jag kan inte lägga in bilderna från Tjuv och polis idag eller igår :( Kommer att lägga in dom så fort jag bara kan men ska förösöka att få sladden att funka :)
Annars har det vart en vanlig dag. I början lite träning och sedan Maja, Klara och min andra kompis Mathilda som kommer att vara med i nösta avsnitt utav Lavla. För alla som undrar vart hon har tagit vägen så är hon påväg... Vi började idag men vi hann inte klart, för att jag skulle åka till ett shoppingcenter och handla nya skor. Var det tänkt iallafall. Min lillebror hittade ett par jätte snygga skor men jag hittade inga som jag ville ha :( Men det är ingen panik för att ja har skor så att det räcker :) ♥ När jag kom hem så var jag med Maja och Mathilda igen, och sen skulle jag äta pizza :D Det var min dag idag :D Inga bilder från idag tyvärr men jag kan bjuda på en annan :D
Haha :D Och sen vill jag visa vad man brukar ha med på en danstävling :D
Kolla in det här och försök slå detta ;)
Ta gärna kort på eran packning när ni ska på någon tävling eller sådant för det är rätt kul att se vad man brukar ha med sig ;D
Pössar♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0