Bobblehead Bunny

Ovanligt, korkad miss... ;)


Jaa, som ni förstår så är jag inte den smartaste i världen :D Men jag hoppas att ni gillar mig ändå ;)
Igår efter festen, som var jätte rolig, så ska jag tvätta bort mitt smink :)
Idag när jag vaknar säger mamma att jag har tvättat bort sminket med balsam!?
(Det vet hon för att jag inte är så bra på att plocka undan *host*)
Så mitt ansikte fick leva med balsam istället för sminkborttagningsmedel.
Undra om jag var trött eller om jag är så här korkad? :)



Kommentarer
Postat av: Mamma

Var du lika trött i morse...när du med bestämdhet hävdade att du visste att balsamet var sminkborttagning???

Svar: Jag var helt säker tills jag kollade på tuben....
Maja o Olivia Lundström o Kungsman

2012-06-14 @ 14:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0