Bobblehead Bunny

Om idag

Idag har vi varit på lögarängen :)
Vi badade och hade skoj, just nu är Olivia på gympaträning och jag sitter hemma framför datorn :P Haha, vet inte vad jag ska hitta på för något kul...

Är det någon som vill göra ett länkbyte eller hur man nu säger? Haha, kommentera bara eran/din blogg då så kollar jag på den sedan lägger jag in länken och kanske en bild också på min och Olivias blogg :) Så gör du/ni samma sak :D Hoppas någon vill (håller tummarna)...

Just det en till sak en dator ska med till Spanien! Men det betyder inte att jag kommer blogga jätte ofta. Men jag kommer ju självklart göra tidsinställda inlägg som ni kan läsa :D Men jag kommer blogga någon dag medans jag är på semester! Men Olivia kommer ju skriva på bloggen medans jag är borta i alla fall :D
Gammal bild:
Söta du :)
Seee yaaa!
Och glöm inte att kommentera om ni vill göra länkbyte med oss! Jag är inloggad så jag kommer se eran/din kommentar direkt :D
Puss o Kram
Kommentarer
Postat av: Emelie

Vi kan göra ett länkbyte om du vill :)<3
http://miilli.devote.se/

Svar: Javisst :)
Maja o Olivia Lundström o Kungsman

2012-06-19 @ 20:04:27
URL: http://miilli.devote.se
Postat av: Vilma

vi kan göra länkbyte? <3

Svar: Javisst :) ♥ Jag gör det på en gång :D
Maja o Olivia Lundström o Kungsman

2012-06-19 @ 22:46:15
URL: http://vilmaolsson.blogg.se
Postat av: emma.s

min kompis ska också åka till spanien när ska du åka?

Svar: Fredag, planet går 11.30 tror jag att det var :) ♥
Maja o Olivia Lundström o Kungsman

2012-06-20 @ 09:15:06
Postat av: emma.s

hon ska också åka på fredag vad sammanträffande:)
fast ni kanske inte åker samma plan hhon säger att hon måste gå upp/åka kl: halv 1 på natten
'

Svar: Det behöver inte jag göra mitt plan går klockan halv 12 typ alltså mitt på dagen ungefär ♥
Maja o Olivia Lundström o Kungsman

2012-06-20 @ 09:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0