Bobblehead Bunny

Mobil smycke :)

Hejsan :)
Idag så har jag vart med Maja och gjort ett mobilsmycke :)
Jag vart väldigt nöjd, om man bortser från att mamma vart lite sur för att jag klippte sönder ett foto som vi var så söta på :D ♥ Söt hon är alltså ;)
Det är jag och min lillebror Elliot när vi var mindre♥ Riktigt nöjd med smycket :D
Idag har jag även fått ett uppdrag som marsvins vakt :D Bilder kommer säkert :D Men jag ska inte vara vakt förrän fredag :D Men bilder på marsvinen kommer ju :) Marsvinen heter Wilma och Sofia och håller till (bor) bara några hus ifrån mig :D Så det är lätt att ta sig dit för att ge mat och så :) Vi har fått en lapp med vad jag ska göra :) Första gången följer säkert pappa med för att kolla så att jag gör rätt :) Senare hoppas jag att jag får gå själv :D
Nu ska jag chilla vid tv:n (ABSOLUT INTE FOTBOLLS VM/EM/SM äääähhh vaf*n spela roll)
Kommer säkert inge mer inlägg idag ♥
Pussar :*¨
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0