Bobblehead Bunny

Drygt!

Hejsan!
Jag stör mig på att jag inte har en liten bärbar dator längre. Det känns så tomt utan dig min lilla bebis :( Och det värsta är ju att jag inte har en "egen" dator. Men jag ska samla till en Ipad som faktiskt är som en dator, kanske inte exakt samma funktioner men ändå -.-

Och en till sak jag stör mig på är att idag var vi och bada med skola och i morgon ska vi springa Milen. Eller den kallas Milen men det är bara 7 km. Men jag och min kompis Hanna ska i alla fall jogga. Jag ska nog försöka att jogga hela tiden, men känner jag mig rätt kommer jag jogga 3 meter och sedan gå... Haha! Nejdå, jag ska jogga ett bra tag. Men jag fattar inte varför vi inte kan ta lov nu, jag menar alltså vi typ gör bara en massa saker med våran klass, typ som att springa köra lekar m.m. Är det inte lättare om vi kan få lov då? Haha! Bara för att jag vill ha lov :P

Här kommer gamla bilder eftersom jag inte får låna syrrans kamera:
Klara på Alinas party! Hon tog hennes kompis kamera och tog egoist bilder, söta du! Haha, nejdå.
Sötaste Mikro! :)
Denna fläta gjorde jag på Klara när vi var i Grekland (Rhodos) :)
Rhodos 2011. Jag känner mig väldigt liten och kort...
Mobboffer!
Haha Klara! Trött eller? :) Rhodos
Min min! (Alltså mitt leende!) Rhodos.
Rhodos.
Den dagen jag hade gort flätorna. Eller det var ju inte jag som gjorde dem men ni fattar väl? :D
Usch! Inte Rhodos.
Hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0