Bobblehead Bunny

2 dagar kvar!!!♥

Nu är det bara två skoldagar kvar till sommarlov :) Torsdag och fredag varav fredag är mentorsdag så på den dagen pluggar vi inget utan vi bara chillar, fikar och kanske gör olika lekar med klassen och mentorn ;) Fett najs!
Idag är vi ju lediga så jag och Maja ska vara hela dagen :) Då kanske det blir någon video :) Om stan har öppet idag så ska jag kanske föreslå att åka ner dit och äta på världens godaste glassbar :) Men jag vet inte för vi var nyss och shoppade på Erikslund för några dagar sedan ;) Men vi får se :) Jag ska iallafall vara med Maja idag :D
Det var allt från mig :D
Kommentarer
Postat av: anna

jätte fin blogg!

jag har det så svårt att bestämma mig vad jag ska ha på avslutningen så de skulle verklivegen uppskattas om ni visar vad ni ska ha så att jag får lite idéer:D

tack i förhand:*

2012-06-06 @ 09:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0