Bobblehead Bunny

Shoppat för benhinneinflammationen!

Tjenare!
Pappa lämnade Olivia och Klara på dans idag och jag följde med. Men jag, pappa och mamma åkte och shoppade till benhinneinflammationen, alltså sådant så att det inte ska göra så ont. Jag ska ju tävla på lördag och då köpte vi någon is grej, som gör att det kyler och att det lindrar smärta...
Det var is grejen ;)
Nu vidare till nästa sak, det är så att jag har problem med mina knän o så. Men på träningarna är det inte det som oroar mig. Utan det är att jag har så korta byxor på mig och att jag behöver knäskydd som dämpar fallet när man exempelvis rullar på golvet, som man kan göra som ett danssteg. Därför köpte jag de här!
Men nu över till benhinneinflammationen! Vi köpte ett par sulor som gör något också. Jag vet faktiskt inte vad de gör, haha!
Vi ses i morgon, eftersom att jag inte tror att jag kommer skriva mer idag. Men vi får se :)
Ses, hejdå!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0