Bobblehead Bunny

Danstävling i Hallstahammar :)

Hejsan! :)
Igår var jag på danstävling i Hallstahammar.
Det var jätte kul! :)
Jag trodde att det inte skulle gå nå bra i singel i guldklass J1. Men då kommer man 6:a :) Jag är jätte nöjd med det resultatet! I paren så fick vi köra semifinal, final. Men efter det fick vi köra omdans om 3:a och 4:a och vi kom på tredjeplats! :DD Jätte nöjd är jag :) I singeln var det en dommare som ville ha mig som 1:a :DDD Aja. Nu ska jag vara med världens bästa Olivia! Och jag ber om ursäkt att jag inte har skrivit så mycket på länge. Men jag har mycket med dansen och skolan just nu och så har jag lite med tävlingarna och det. Och självklart så har man nationella prov i skolan också... Aja. Här kommer lite bilder från danstävlingen :)
Aja, det var några bilder också! <3
Ses!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0