Bobblehead Bunny

På väg hem!

Nu är Emelie och Vilma påväg hem till sig. Emelie behöver byta buss, jobbigt nog. Men Vilma ska cykla hem resten av biten. Men vi har verkligen haft det otroligt roligt!

Dagen började med att dem tog en tidigare buss. Dem gick hem till mig men upptäckte att jag inte var där. Så gick dem tillbaka och började skrika på mig (vilket jag inte hörde). Men tillslut såg jag dem och gick till dem. Efter det gick vi hem till mig och gosade med mina kaniner :) Efter ett tag var det mat. Efter maten spelade vi sims. Vi skapade en ny familj och allt. Det var skojsigt! Och efter det så hopptränade vi våra kaniner. Men det tragiska är att Klaras kanin Tinycee är dålig i magen... Troligtvis av allt godis. Jag hoppas även att det är av det och inte av något annat! Krya Tiny ♥ Klockan kvart i 7 gick vi till busshållsplatsen för att vara säkra på att dem hann med bussen. Jag följde bara med en bit för att Klony följde efter oss. Haha! Men vi ska nog vara snart igen. Vi hade verkligen otroligt kul :D Kramisar! ♥♥
 
Gå till Vimas blogg --->
Gå till Emelies blogg --->
 
Sådär ja :) Besök deras bloggar, dem är jätte fina och roliga att läsa :D
Kramisar! ♥♥
 
Tyvärr var jag så korkad så att jag inte tog några bilder. Men jag lägger in bilder från förut :P
Haha, jätte fin bild på mig! ♥ (not)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0