Bobblehead Bunny

Tjena!

Just nu sitter jag och Klara i mitt rum och kollar vad vi kan sälja på loppis. Vi ska ha en loppis och så ska vi sälja massvis med böcker, tidningar, gossedjur och lite kläder. Haha! Vi ska nog ha loppis i helgen på vårat område. Köper dem allt blir vi rika haha! Då får vi ungefär 1000 kr!! ♥ Men jag tror inte att vi får allt sålt. 
Sådana högar och så ligger det en mins 30 cm hög med tidningar också, haha! :) I helgen blir det loppis!!! Haha, tror det i alla fall :D Vi säljer typ alla våra sims 2 spel. Haha! Det var 2 stycken som ssaknade kod, så att man inte kan ladda in dem i datorn. Men vi tog de andra i alla fall!
Kommentarer
Postat av: H A I D I S B L O G . S E ▲

*SVAR:* haha ojdå :D då förstårr jag

Svar: Haha, aa :D
Maja o Olivia Lundström o Kungsman

2012-07-30 @ 12:13:03
URL: http://haidisblog.se
Postat av: emma sjögren

när ska ni ha loppisen och vart:)?

Svar: Vi ska ha den på söndag och vart vi ska ha den nämner jag inte på bloggen ♥
Maja o Olivia Lundström o Kungsman

2012-07-31 @ 10:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0