Bobblehead Bunny

Målar naglarna :D

Japp här kommer bilder på hur ni gör, och så klart en liten beskrivning. ♥
De här nagellacken använder jag. Men ni kan ju ta vilka färger ni vill. Den silvriga har en detaljborste istället för en vanlig ♥
Börja med att ta det ljusrosa nagellacket (i detta fall, välj vilka färger ni vill.) ♥ Måla ett tunt lager på alla naglarna.
Måla ett lager till på naglarna med samma färg ♥
Ta sedan de mörkare rosa nagellacket och måla över halva nageln ♥
Ta sedan det silvriga nagellacket och måla en tunn linjeunder de mörkrosa nagellacket ♥
(Denna bild var lite mindre.) Sedan tar du det silvriga nagellacket igen och målar ett snett streck över nageln ♥
 
Kommentarer
Postat av: rebecca - modeblogg med outfits

Snyggt!! Fina färger :)

Svar: Tack så mycket :) ♥
Maja o Olivia Lundström o Kungsman

2012-07-16 @ 17:19:24
URL: http://fashionminded.se
Postat av: Emma Sjögren

Vart köpte du den silvriga

Svar: Jag vet inte mamma köpte den åt mig men jag tror att dem finns på Kicks :) ♥
Maja o Olivia Lundström o Kungsman

2012-07-18 @ 17:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0