Bobblehead Bunny

Lång dag

Tjenixen. Hade tänkt berätta lite om min dag...
 
Hela dagen:
Först så vaknade jag och gick ner och åt frukost med familjen. Efter det så gjorde jag mig i ordning och sedan tog vi in kaninerna i köket så att dem fick skutta lite. Efter det så åkte mamma, jag och pappa och kolla om det fanns någon klipptid, men det gjorde det inte, varken idag eller i morgon så det fick bli på fredag i stället. Men i alla fall så gick vi in på IKEA och köpte lite grejer, en sak vi köpte var en papperskorg till toaletten i stugan. Väldigt intressant att veta... Men efter det så åkte vi vidare till BILMTEMA och där köpte vi lås till kaninburen, ritblock och lite andra grejer (våran kaninbur står utomhus hemma). Sedan så åkte vi till BYGGMAX och köpte trävirke och lite andra grejer som mamma och pappa behöver till stugan. Efter det så åkte vi till MAXI och köpte mat som vi ska ha med oss upp till stugan. Och när jag kom hem var klockan 16 någonting och då började mamma med lunchen (otroligt sent blev det -.-). Och när vi hade ätit så tog vi in kaninerna och sedan bakade jag och Klara medans mamma och pappa var och köpte mer grejer. Klara och jag bakde muffins och kladdkaka, vi ska snart provsmaka kladdkakan :D Och ja, nu sitter jag i mitt rum klockan är 19.20 när jag skriver denna mening, kaninerna är inne i mitt rum och jag ska nog spela Sims ett litet tag, sedan ska jag nog blogga lite mer. 


Olivia har nog packat klart ungefär nu. Vi ska ju upp till stugan i morgon till på torsdag och då kommer det att vara tidsinställda inlägg, som jag borde börja skriva nu. Det kommer nog vara 2-4 stycken per dag från mig och från Olivia vet jag inte. Men i alla fall så tror jag att Olivia städar Doris lilla bur just nu, eller så äter hon eller något sådant. 

Otroligt långt inlägg, men det var hela min dag i alla fall. Eller det kommer ju mer sedan men det orkar jag kanske inte skriva om...!

Min kanin är inne i vårat egetbyggda hus just nu, han tuggar på det -.- Haha! (Klockan 19.23).
För er som inte sätt hur det ser ut. Vi har inte ändrat något ännu, och vi kommer nog inte göra det heller.
Och för er som inte har sätt min underbara kanin! :) ♥♥ HUMLAN IN MY ♥
Och sedan en gammal bild på mig, haha! :) Eller inte så jätte gammal, men jag har lagt in den förut.
Nu ska jag börja skriva alla tidsinställda inläggen och sedan så ska jag spela Sims :D
 
Kommentarer
Postat av: H A I D I S B L O G . S E ▲

*SVAR:* ja det var den verkligen! :D

Svar: None
Maja o Olivia Lundström o Kungsman

2012-07-23 @ 19:29:55
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0