Bobblehead Bunny

Hemma!

Tjenare! Jag har nu kommit hem från stugan. Eller jag kom hem för flera timmar sedan. Men min dator har kronglat och så, så detta blir då mitt första inlägg idag. Som inte är tidsinställt då :) 
 
Jag och Olivia har verkligen haft jätte roligt! Vi sov i tält, vi har letat grodor, vi har varit ute med kaninerna, vi har varit ute med båten, vi har hälsat på de nya grannarna och vi har badat på badställlet! Vi har verkligen haft det jätte roligt! :DDDD
 
Idag ska jag äta pizza :D Men nu ska jag kommentera en massa bloggar :D 
Jätte fin bild då, haha!
Vi har klippt klorna på min kanin idag. Det gick väldigt bra för att vara första gången. Men det var dock inte så mycket att klippa! ♥♥
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0