Bobblehead Bunny

Godnatt!

Nu ska jag gå och lägga mig. Eller jag ska läsa ett tag i min undrbara bok vid namn Cirkeln. Den är verkligen sjukt bra, rekommenderar den boken! :) Så fort jag läst ut Cirkeln ska jag köpa boken Eld, som är fortsättningen! 

Glöm inte frågan: Tycker ni att jag ska färga Dip Dye i blont? Svara gärna idag eller tidigt i morgon för om jag kan så ska jag passa på att köpa grejer till det i morgon när jag ändå ska klippa mig! :D
 
Kramar! :D 
Skriver igen: Tycker ni att jag ska göra Dip Dye i blont? :D
Kramar Maja! :D
Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej

Svar: OKej :(
Maja o Olivia Lundström o Kungsman

2012-07-26 @ 23:40:10
URL: http://sminket.blogg.se
Postat av: Maria!

Sv: ja det var dom! :D
Jag tycker du ska lägga i blond dip dye, sjukt snyggt!

Svar: Åhh tack :)♥
Maja o Olivia Lundström o Kungsman

2012-07-27 @ 00:12:47
URL: http://mariaee.blogg.se
Postat av: Linnea

Ja, det tycker jag att du ska göra. Blir nog jätte fint.

Svar: Åh, tack för att du svarade :) ♥♥
Maja o Olivia Lundström o Kungsman

2012-07-27 @ 09:40:24
Postat av: Anonym

Nej tycker ditt hår är skit fint som det är :)

Svar: Åh, tack! :)
Maja o Olivia Lundström o Kungsman

2012-07-27 @ 10:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0