Bobblehead Bunny

Godmorgon!

Godmorgon allihopa! :) ♥
Idag vaknade jag 10, vet inte varför men sådant händer ibland. Haha! Jag brukar inte vara en sådan som sover bort halva dagen, men jag brukar i alla fall sova till halv 9 ♥

Dåliga nyheter:
Statistiken har sjunkigt igen... Tråkigt. Igår hade vi 36 unika besökare. Idag har vi haft 7 unika besökare. Men alltså klockan är ju inte så mycket ännu heller. Men jag hoppas att vi kommer få många fler än vad vi hade igår. Vårat rekord är ju 80 besökare :) ♥ 

Bra nyheter:
Jag tycker att vi kör igång med en frågegrej igen! Men vi kommer inte besvara frågorna förrän vi fått över 20 frågor ;) Så fråga på ni bara! ♥ det är jätte roligt att besvara frågor :D 

Vacker bild?
Kommentarer
Postat av: emma sjögren

1.vem är eran bästa vän/vänner
2.vilken är eran favvofärg
3.vad gillar ni att göra på fritiden
4.vilken är eran favvo discodräkt?
5.bor ni i lägenhet,radhus elr hus

2012-07-15 @ 12:25:23
Postat av: feli

*Har ni ett förhållande med någon?
*Om ni inte dansade, hur skulle era liv se ut tror ni?
*vad är det bästa som hänt under 2012?
*om svaret på förra frågan var något med dans eller kanin- vad har vart det bästa som inte har med dans eller djur att göra?;)
* vad är era fullständiga namn?
* vilka är era mål? (t.ex vinna en tävling i höst)
* vilket ämne i skolan tycker ni är roligast?

okej nu kommer jag inte på mer, lycka till!!:)

2012-07-15 @ 14:35:41
Postat av: Kajsa

Hej, här kommer min frågor.
Favorit mat
Det bästa med Olivia/Maja
Mål med dansen
Kan ni gör fler "vanliga" videoinlägg, där ni pratar och såå?
Kram på er! <3

2012-07-16 @ 16:28:15
URL: http://clajsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0