Bobblehead Bunny

Be happy Don´t worry

Vi har haft 47 unika besökare! 
-Oj, jag tjatar verkligen om besökare...-
Men jag blir verkligen otroligt glad över att så många kollar på våran blogg :) Vi hade ju besöksrekord för några dagar sedan och då hade vi 80 unika besökare :) ♥ Det var verkligen roligt!

Jaa, men jag kanske ska sluta prata om unika besökare nu, haha måste bara säga en sak till undra hur många unika besökare vi har fått idag när jag loggar in i morgon. Om det är någon som fattade vad jag menade!

Nu över till annat lite roligare att läsa kanske:
Är det någon som vet något roligt som vi kan göra på våran blogg och som ni gärna vill vara med i eller något sådant. Om ni kommenterade något om det så skulle vi kanske kunna göra den saken som ni kommenterar ♥

Vad jag ska göra just nu:
Jag ska kolla på AnimalPlanet. Det är en kanal. På min tv är det kanal 41. Men jaa, jag ska kolla på det och sedan ska jag läsa ett tag och efter det ska jag sova! 

Just de, jag har ju glömt en sak! Jag skulle ju lägga upp bilder från idag! Aa, dem är ju på denna dator. Jag lägger in några nu och så kanske jag lägger in några i morgon också :D

Några bilder är lite konstiga men men... ♥
Vi ses i morgon!
Kommentarer
Postat av: Emma Sjögren

Kan ni inte typ visa nån video när ni gör en inomhus
Koja ? Jag vet inte varför men jag håller på med
Att bygga kojor ibland inomhus för jag har tråkig .:)

Svar: Haha, aa det kan vi nog fixa :) ♥Kram!
Maja o Olivia Lundström o Kungsman

2012-07-16 @ 23:44:28
Postat av: Linnea

FIn blogg allt bra med er? :D Lust att göra ett bloglovin byte? :D

Svar: Tack :) ♥ Ja det kan vi göra!
Maja o Olivia Lundström o Kungsman

2012-07-17 @ 08:01:25
URL: http://Http://beeyoourself.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0