Bobblehead Bunny

Cupcakes klara!

 Jag, Olivia och Klara bakade ju cupcakes idag! dem blev super goda! Vi fick 10 stycken var. Men självklart har vi inte ätit upp alla. 

Jag, Olivia och hennes mamma åkte även till Arken Zoo för att köpa något som ser ut som pellets som man kan ha i buren (till Olivia) och så köpte jag hö där, för vårat hö är typ slut. Men nu har vi mycket igen! Efter det så åkte vi till Djur Magazinet. Där köpte jag 2 paket med drops till våra kaniner :) Alltså godis till dem och Olivia köpte en leksaksmat grej och mer. Haha, kommer inte rikigt ihåg vad hon köpte ;) 
Här kommer bilder + bevis att Klony är hemma :)
Bild 1: Höpåsen med hö i :)
Bild 2: Bevis på att Klony är hemma :)
Bild 3: Min snyggaste cupcake :)
Bild 4: Tinycee i buren :)
Bild 5: En ful unge :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0