Bobblehead Bunny

Misslyckad tävling...

Igår så tävlade ju jag. Det gick inte bra alls kom på 14 plats av 28... Men det kan ju inte alltid gå bra. Men efter tävlingen så hade jag kul med High Score, vi åt tacos och spelade spel m.m. Vi hade i alla fall jätte kul :) Tyvärr ingen bild på dräkten men alltså den är inte riktigt klar ännu så jag lägger in en bild senare så får ni se hur den ser ut :) 

Just de måste bara berätta att det gick faktiskt rätt bra för Olivia, hon är ju i SuperStar nu och hon var jätte duktig. Tyvärr gick hon inte vidare men Olivia var i alla fall sukt duktig!!! Stackars Elliot för den delen som brytit foten... Vi får hoppas det blir bättre! 


Idag efter ag kom hem från Emelie så städade jag mitt rum eftersom att Klara ska ha en kompis som sover här i natt. Alva heter hon. Jag har varit med Olivia en kort stund. Vi ska vara mer sen men just nu är hon och handlar. Kram! :D
Bild på gruppen från tävlingen i Västerås :) <333
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0