Bobblehead Bunny

Gårdagens danstävling då :)

Hej! Fyra dagar sen vi sågs... Men i alla fall så var jag på danstävling igår. Har typ ingen röst kvar, men, men... I alla fall så börjar jag berätta vilken plats alla kom på. Jag börjar berätta om hur det gick i singeln för alla i High Score:

* Sofia: 5 av 24 stycken, hon är nu i Silver! :)
* Elina: 6/11 av 24 stycken, hon är nu i Silver! :)
* Nathalie: 2 av 17 stycken, hon har nu en prick kvar till Guld! :)
* Emelie: 1 av 20 stycken, hon är nu i Guld! :)
* Felicia: 11 av 20, tyvärr ingen prick. Men hon var jätte duktig! :)
* Vilma: 10/14 av 19, tyvärr ingen prick. Men hon var jätte duktig! :)
* Maja (jag): 4 av 19, jag är i Star nu! :)

Paren:

* Sofia och Vilma: 2 av 11 stycken, en prick i Brons nu! :)
* Maja (jag) och Nathalie: 4 av 6 stycken, inte speciellt nöjda, men vi ska komma på 1 plats nästa vecka! :)

Gruppen:

* Olivias grupp: 3 av 8 stycken, ingen prick, men dem var skita duktiga! :)
* Min grupp: 2 av 8 stycken, ingen prick, men vi är nöjda! :)

Här kommer bilder:
Elina :)
Sofia i splitthopp :)
Vilma :)
Jag i splitthopp med fläxade (stav.) fötter.... :)
Felicia :)
Emelie :)
Nathalie :)
Gruppen :)
Kram! :)
Kommentarer
Postat av: jainaba

fina bilder!:D

Svar: Tack! :)
Maja o Olivia Lundström o Kungsman

2012-10-23 @ 14:38:47
URL: http://jainabaholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0