Bobblehead Bunny

SM resultat!

Tjenare :)
Singel: 7:a av 67 stycken deltagande singlar :D (Semifinal)
Par: 7:a av 21 stycken deltagande par :D (Semifinal)
Grupp: 16:de av 22 stycken deltagande grupper :D (Normal)
1 prick kvar i singeln nu sen är jag i STAR!! :) Olivia, vänta på mig jag är snart där, mohahah :D
Här kommer bilder:
Nathalies nummer 176 :D
Emelie ♥
Min sminkning! :)
'
Nästan alla på tävlingen från min dansskola! :) (DTLH)
Vilma ♥
Olivia ♥
Olivias sminkning :)
Nathalies och mitt nummer 1565 :) Vidare till Semifinal!
Hejdå! :)
Kommentarer
Postat av: Olivia

Söt du är Majsie!<3

2012-05-21 @ 16:13:33
Postat av: Anna Lovisa

Vad kallas den dansstil ni kör? :) var ligger eran dansskola? :) Hur länge har du/ni hållit på med dans? :) Ni är verkligen dutkiga - har kollat några klipp osv! :)

Är före detta dansare, fast inte tävlingsdansare, men har dansat mycket jazzbalett sen jag var 12... slutade som 19-20 åring (är 21 nu) och sen har jag dansat klassisk balett sen jag var 4 men slutade som 18åring :) Var mest hobby :)

Svar: Okej. Vi kommer att besvara dina frågor i våran frågestund och tack så jätte mycket för den vackra kommentaren! :)Kram ♥
Maja o Olivia Lundström o Kungsman

2012-07-24 @ 15:18:00
URL: http://alovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0