Bobblehead Bunny

Kort hårig :)

Idag var det först en vanlig skoldag... slutade klockan två ;)
Lång dag om man jämför med igår då jag slutade klockan tolv pågrund av att hemkunskaps läraren var sjuk :)
Men efter skolan åkte jag med mamma och Elliot och klippte mig :)
Vart såååå nöjd!!<3
Efter att jag vart så nöjd åkte jag på gymnastikträning eftersom att det är tävling på söndag :)
Vi är riktigt taggade eftersom att det vart pallplats i båda grenarna förra tävlingen... GULD i hopp och BRONS i matta♥
Nu ska jag bara chilla, gå in och duscha och äta lite chips, godis och natta mat :D
Imorgon blir det också träning men även KANSKE.... när jag kommer hem  vara med Maja :D
Nöjda jag med kort hår ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0