Bobblehead Bunny

Är det bara jag som går i sömnen ;/

Jaa... Är sjukt trött.... Dagen började med att jag vaknade och bara ville vara kvar i min säng :(
Men aja...  Jaa... Sedan en vanlig skoldag och träning på det... Snack om trött cheyyy :)
Jag ska gå och lägga mig extra tidigt :)
I Majas inlägg var det en person som frågade oss trettio frågor :) Jag tror att nästa gång jag och Maja är så gör vi ett videoinlägg med alla svar :) Så har ni någon fråga som ni vill ställa så är det bara att fråga :) Men ni kanske inte behöver göra 100000000 frågor i en kommentar :) Utan kanske 2-3 frågor :)
Och sedan för det andra... Kommer ej att vara så aktiv här på bloggen fram till SM (till söndag) för ska träna stenhårt tills dess :)♥
Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du du filma när du dansar på sm och sen lägga ut på bloggen? :)

2012-05-14 @ 20:36:00
Postat av: Olivia

Jaa det kan jag :) SJälvklart♥

2012-05-14 @ 20:52:46
Postat av: Linnea

Hej!

1. Hur gamla var ni när ni började dansa?

2. Hur gamla var ni när ni började tävla?

3. Kan ni visa alla era dräkter som ni har haft i singel, par och grupp ända sen ni började tävla?

2012-05-16 @ 12:55:59
URL: http://thedanceer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0