Bobblehead Bunny

Tack Klara, Idag MAJA!!!♥

Hejsan alla tittare :)

Nu håller Klara på att fixa med vår blogg. Vi har redan fått en fantasktiskt fin header♥ Tack Klara!
Hon kommer att fixa mer sedan.

Om ni undrar vad vi har gjort på headern så var det såhär att igår skulle vi ut och fotografera när vi sprang och hoppade. Och vi var rätt osmarta som hoppade på gräs.... Men jag som ni ser längst ner i hörnen så har vi då snubblat baklänges, båda två. Och Klara fick bild på det!! Minnen....

Idag ska jag och Maja vara men innan det ska jag duscha. Jaa, jag hoppas att ni kollar på Lavla avsnitten och pannkakedagen. Dom är så roliga :D Idag KANSKE det kommer ett nytt avsnitt av Lavla... man vet inte ;)

Syns senare alla♥  (en bild på mig när jag var liten)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0