Bobblehead Bunny

Skidor nästan hela dan

Tjenare!
Idag var jag på stan från klockan 11-13.40 typ. Jag shoppade kläder till dansgruppen High Score. I morgon så ska jag vara med hela den gruppen :) Det ska bli kul! Jag ska även sova över hos en i den gruppen. Men Vilma ska också vara med. Jag vet inte om Sofia och Nathalie kan, men vi får hoppas det. Vi ska sova hos Emelie.
Idag har jag varit med Olivia i skidbacken också. Och jag får ursäkta denna mening, men faaan vad kul vi hade! Vi åkte från ca 15-21! Det har varit jätte kul. Båda har ramlat riktigt reält. Olivia ramlade på rumpa i ett hopp och jag kastade mig undan för att en person låg mitt i backen. Jag såg typ inte att hon låg där fören jag var 30 cm ifrån henne :P
Aja, har tyvärr inga bilder. Och jag orkar inte lägga ut några heller. Men aja, nu vet ni lite grann om vad jag har sysslat med idag och kommer syssla med i morgon. Just ja! Jag kanske inte kan blogga på kvällen i morgon eftersom jag ska sova hos Emelie. Men jag ska inte dit förän klockan halv 2 så det är inga problem! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0