Bobblehead Bunny

Skidor :D

Igår åkte jag skidor hela dagen :) Och det var såååå kul!!!♥ Snacka om rolig upplevelse! Men i slutet ramlade jag och slog i "rumpan" i backen så jag har fortfarande såååå ont i den...♥ Jag älskar att åka skidor♥
Igår var jag också ute och fotograferade lite :) Här kommer bilderna som vart bra :)

Idag på gymnastikträningen så försökte jag att vara med så mycket jag kunde, men det gjorde för ont i svanskotan så jag fick köra styrka med min gymnastikkompis :) Men då blir jag bara extra stark så det gjorde inte så mycket.
Snart ska jag åka och köpa godis :) Men nu sitter jag med SO:n... igen! Men jag längtar till imorgon :D För då börjar all dansträning igen :) Hoppas att jag kan köra järnet då :)
Kramizar :D XOXO
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0