Bobblehead Bunny

Lev livet

Ehmm... jag kom inte på någon bra rubrik, så hehe!
Men aja, jag tycker att ni som läser denna blogg eller är kompis med mig på fb ska följa Lavla avsnitten. Jag lägger ut varje gång på fb, och det visar sig att vi får fler och fler som tar sin tid och kollar på våran blogg. Det är Olivia och jag väldigt tacksamma till :)
Jag vill även tacka Klara för att hon gjort så fint på våran blogg. Hon är inte riktigt klar ännu, men nära.
Så här ser det ungefär ut på våran blogg nu :)
På vänster sida kan ni hitta det. Vad vi vet nu kommer vi att ha 2 till kategorier. Det kommer att vara danstävlingar och födelsedagar men det kommer att dyka upp senare.
Men nu vill jag även visa en lite grej som Olivia skrivit på fb.
Seeee yaaa!
Bilderna är omgjorda i Paint och det är inte världens bästa programm. Så det ser lite konstigt ut. Hoppas att det inte gör något! :)
I morgon blir det skidor med Olivia och shopping med gruppen High Score!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0