Bobblehead Bunny

Klara sover över i mitt rum

Haha, Klara ska sova över i mitt rum. Mitt rum ligger 3 m bort från hennes rum. Vi har blåst upp en maddrass som hon kan sova på. Jag och Klara är även förlovade med frysta hallon! Det är skita gott jue! Vi ska ha brölloppet i morgon. Det kanske blir bilder från de, hehehe :) Nejdå, skoja bara. Men i morgon ska jag åka skidor med Olivia och jag ska även shoppa med min disco dans grupp, High Score. Vi ska shoppa en dräkt. Jag lägger upp resultatet senare, alltså i morgon, eheh. Som ni kanske ser så har Klara fixat 3 stycken kategorier till. Jag är kär i bakverkskategorin. Den blev så fin, alltså bild grejen o det. Om ni undrar vem som gjort Cupcaken så är det Klara som gjort den. Hehe :) Aja, här kommer bilder!
See yaaa! <3
Nu ska jag gå o lägga mig.
Pööööössssss! Vi ses i morgon! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0