Bobblehead Bunny

Idag shopping o skidor

Jag vaknade precis. Aja, Klara sov hos mig på en maddrass som verkar vara lite trasig, ehehe. Jaja. Klony var i min säng ett tag. Men han gick sedan. Men aja, vid kvart i 11 bär det av mot shopping och shoppar upp butikerna med Vilma, Sofia, Nathalie och Emelie. Vi ska shoppa till våran dräkt. Och nu hoppas vi på att allt vi vill ha finns! Annars blir vi ledsma :( Ehehhe! Men efter det vid typ 1-halv 2 så ska jag och Olivia ut i skidbacken vid mig och henne och åka skidor. Vad annars ska man göra där? Vi kommer nog inte få några bilder från det, men kanske att det blir bilder. Vi får se. Men jag ska lära Olivia att åka, så det får ta sin lilla tid. Vi ska faktiskt börja i banbacken men sedan så ska vi upp i den stora backen ofc! Men om Olivia inte vågar ska jag tvinga upp henne :)
Just nu:
Vi ses senare ofc! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0