Bobblehead Bunny

Flumm

Tjenare!
Nu har jag och Olivia hållit på med våran låt. Vi har även spelat Gold Miner på spele.nl.
Men vi har haft superkul. Vi har grymtat varje gång man fick upp en gris. Vi sa: åh sten, Varje gång vi fick upp en sten Och så vidare. Vi har i alla fall haft jätteroligt. Jag vill tyvärr meddela att det inte blir något Lavla avsnitt idag. Klara ville inte spela in något idag. Klara är på rid tävling just nu. För att vara exakt är hon på hopptävling. Här kommer lite bilder från förut.
\
Jag fick se en sådan här hjärna i skolan
För er som saknar Lavla! :)
Jag har fobi för spindlar!
Hejdå!
Olivia Kom! :)
Kommentarer
Postat av: Kajsa Vallin

Måste bara säga: Älskar kategoribilden på Lavla (Olivia), så underbar :D

2012-03-23 @ 11:41:59
URL: http://cecees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0