Bobblehead Bunny

Äntligen helg

Tjenare.
Förlåt att jag inte har skrivit så mycket på sistonde.
Men jag har haft mycket med skolan och dansen denna vecka. Jag kommer inte kunna skriva så mycket mitt i veckan. Och det säger jag för att nästa vecka har jag 2 prov. Och veckan efter det så har jag ett annat prov. Och sedan har jag nationella någon gång. Ehh?? Många prov, om man säger så. Jag har gjort typ 4 nationella i Svenska. Men inte i något annat ämne. Just nu sitter jag nere med min dator och gör inbjudnings kort och grejar.
Ehhee :)
Just det! Jag kommer lägga ut hur ni gör erat eget inbjudningskort :)
Men då kommer jag att göra de på video :)
Pööös!
Hejdå!
Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vad för inbjudningskort? :)

2012-03-09 @ 15:59:08
URL: http://cecees.blogg.se/
Postat av: Maja

Kolla på bloggen nu :) <3

2012-03-09 @ 16:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0