Bobblehead Bunny

Majas sommarstuga :D

Idag kom vi hem från två underbara dagar i Majas sommarstuga :D Vi har haft så kul :) Dock så var vi inte ute lika mycket som vi skulle ha vart, om det inte regnat. Men vi hade jätte roligt även fast vi satt inne och spelade Wii hela tiden... nästan ;) Vi hann fixa en jätte rolig gunga som bara har ett rep att hålla sig i ;) Och eftersom vi inte var ute så mycket så har jag inte tagit speciellt många bilder :) Men några har vi fått när vi sitter inne och spelar Wii :) Men de kommer när jag orkat ladda in dem :D Jaa ;) Vi har ialla fall haft så himla najs :D

Här kommer alla mina mupp foton som jag har kvar sedan alla år tillbaka (det där lät som om jag var 125 år)



Hahah ;) Det var bara några foton eftersom att jag är väldigt snygg på de flesta ;) Neee skoja bara :D Men nu orkar jag ej mer :) Pusssssss :*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0