Bobblehead Bunny

Hmm...

De senaste åren som jag och Olivia varit bästa vänner så har vi köpt något om vi har varit utomlands. Detta är det vi senast köpt till varandra:

Från Tyskland :) Jag köpte den åt oss båda. Olivia har en precis likadan, eller hon har ju inte katter som dricker från den men det har jag... På koppen står det mein Herz gehört Dir som betyder mitt Hjärta tillhör Dig ♥

Från Turkiet :) Olivia köpte till oss båda fast hon har ett rosa där det står Olivia på det! Jätte snygga är dem :D ♥

Från Turkiet. Jag har köpt dem. Olivia har en beige (stav.) och jag har en vit och en rosa! ♥

Denna fick jag när Olivia var i Danmark :) Jätte söt och passar perfekt till min lilla samling ♥
Nu kommer jag till den hela saken! På fredag åker jag till Spanien alltså åker jag på midsommarafton. Jag kommer lägga in en massa tidsinställda inlägg så att ni får höra lite från mig också :) Men jag undrar vad jag kan köpa till Olivia, men det får visa sig :D 
Seee yaaa! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0