Bobblehead Bunny

Hemma!

Tjena :D
Så smart som jag är så glömde ju jag självklart att ta med kameran... Men Olivia tog med sig sin kamera så hon lägger nog in bilder senare :D

 

Det har i alla fall inte varit så bra väder så vi har spelat Wii och DS för det mesta. Men det blev fint ett tag och då byggde vi en till gunga :) Det fanns redan en gunga där som jag hade gjort för länge sen men vi gjorde en till med bara ett snöre! Den är jätte rolig och man får fart av den andra som gungar om det är någon som gungar på den hyfsat normala gungan haha! Det blev i alla fall inget byggande på kojan för vi hade inget att bygga med men vi hade kul ändå. På vägen hem stannade vi efter vägen och köpte glass :) Mjukglass med kolasås om jag ska vara mer exakt. Ja det var väl bara det jag hade att berätta. Eller just de jag och Olivia ska gå till hennes grannar och kolla till marsvinen :D Och efter det ska vi spela sims i våran familj. Jag lägger nog in bilder från det senare :D 
Här kommer bilder från förut:

Seee yaaa!



Kommentarer
Postat av: emma.s

om det nu var en magnum infinity så ska du/ni få veta en sak...
När man har ätit upp hela glassen då får man ju bara glasspinnen kvar. på glasspinnen står en kod.
om man går in på google söker på magnum infinity tävling så ska man fylla i koden och sedan kan man vinna en sony tablet s(surfplatta)

2012-06-18 @ 07:26:21
Postat av: Anonym

om det nu var en magnum infinity så ska du/ni få veta en sak...
När man har ätit upp hela glassen då får man ju bara glasspinnen kvar. på glasspinnen står en kod.
om man går in på google söker på magnum infinity tävling så ska man fylla i koden och sedan kan man vinna en sony tablet s(surfplatta)

2012-06-18 @ 07:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0