Bobblehead Bunny

Dålig uppdatering från mig...

Ja förlåt för min dåliga uppdaatering här... Idag har ju jag haft avlsutning efter det så var jag nere på stan med Emelie och Hanna och efter det var jag med Olivia och efter det så var jag på Roosas party! Roosas party var helt nice! Vi var ute till klockan 23.00! Oj :D Men det var jätte kul!

I morgon klockan typ 10 åker vi (mamma, pappa, Olivia, Klara och jag) och lämnar av Klara på ridlägret. Efter det drar vi oss ner/upp till min sommarstuga och är där tills på söndag. Jag kommer göra några tidsinställda inlägg så att bloggen får lite updateringar. Under veckan kommer jag även blogga så mycket jag bara kan eftersom att jag har sommarlov! Jag kommer även att gästblogga på min systers blogg.

Dagen efter Klara har varit på ridläger så drar jag till Spanien och har det NICE där! :D Jag kommer göra tidsinställda inlägg där också och så tror jag att vi kommer ta med en dator och då kanske jag kan blogga lite! 

Förlåt för att det blev ett så långt inlägg men här kommer lite bilder:

Detta var dagen då jag fick mina tossor! :D

Långt inlägg många bilder. Men nu måste jag fort fixa tidsinställda inlägg sedan ska jag sova :)
Pöösssss! :D
Alltså jag hittar inte våra namnbilder någonstans så från och med nu om jag inte hittar dem någon annan gång så kommer jag skriva /M.
Hejdå! 

/M

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0