Bobblehead Bunny

Bilder från Spanien :D♥

Tjenare :)
Igår kom ju jag hem från Spanien. Jag var där i en vecka. Men i alla fall igår var jag med Olivia och vi hade jätte roligt jag gav henne även ett armband som det står Olivia på och på mitt armband står det Maja. Olivias är rosa och mitt är vitt. Men i alla fall så kommer lite bilder från Spanien här:
De här hade dem byggt av sand! ♥♥♥
Det var skit coolt! :D
Jag vågade inte sitta i det där fotbadet med fiskarna dem var fett läskiga! ♥♥♥
Klara och pappa satt i de badet :OO
Seee yaaa!
Kommentarer
Postat av: Elin

Var i Spanien va ni???

Svar: Alcudia, Mallorca :)♥
Maja o Olivia Lundström o Kungsman

2012-07-02 @ 10:52:17
URL: http://ellozz.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0