Bobblehead Bunny

Uppe♥

Pokalhylla uppe♥ 
Jag och Doris firar med nytt hö!♥
 
Kommentarer
Postat av: Agnes Sandvall

Sv: Tack så jätte mycket! Ska försöka fixa en video.

2012-07-10 @ 21:45:15
URL: http://agneskristinasandval.blogg.se
Postat av: emma.s

när kommmer videon med era tävlingskläder upp?
förlåt om ni tycker jag är tjatig men jag vill verkligen se dem för dem som jag har sett är så fina!

Svar: Jag kan försöka göra den idag men jag kan inte ladda in filmerna direkt för att jag kan inte ladda in dem själv. Men min pappa får skynda sig med det :) Så kanske på fredag ;)
Maja o Olivia Lundström o Kungsman

2012-07-11 @ 08:00:31
Postat av: Maja

Emma.s jo det är så att jag har lämnat in min skoldator så jag har ingen dator att ladda in mina filmer på. I sånt fall måste jag göra med en jätte dålig kamera, så vi får se hur det blir med det. ♥

2012-07-12 @ 10:27:08
URL: http://www.danceisourlife.blogg.se/
Postat av: emma.s

okej vad bra!men det som är dåligt är att jag åker till finland på torsdag och vi ska vara borta i två veckor men jag kanske kommer ta med mig datorn.

Svar: Okej, men då kommer du ju ändå kunna kolla våran blogg ;) ♥
Maja o Olivia Lundström o Kungsman

2012-07-12 @ 10:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0