Bobblehead Bunny

Trött tjej här!

Just nu är jag jätte trött, men jag ska kolla lite på AnimalPlanet och sedan ska jag göra mig i ording och gå och lägga mig. Jag kanske läser en liten stund idag också. Men kanske inte så mycket i alla fall. Klockan börjar ju närma sig halv 12. Jaa, i morgon så ska jag och min syster åka och shoppa lite och så ska jag vara med mina kaniner och så ska jag vara med Olivia också! :)
Haha! vackra bilder. Det var några bilder på mig och Olivia när vi tog till våran förra header. Okej, den där meningen blev lite konstig men jag hoppas att ni förstår! :) 
Jag säger även godnatt nu! :) ♥
Godnatt! ♥♥
Kommentarer
Postat av: sofi

SVAR: vad roligt! tack:) var gärna med i dagensblogg:)

Svar: Ja, det är vi gärna! :) ♥
Maja o Olivia Lundström o Kungsman

2012-07-18 @ 09:12:43
URL: http://soflun.blogg.se
Postat av: wilma, photography

Allt bra? :)

Svar: Ja, hur är det själv? :) ♥
Maja o Olivia Lundström o Kungsman

2012-07-18 @ 22:27:07
URL: http://wilmaphotos.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0