Bobblehead Bunny

Stugan...

-Tidsinställt inlägg-

Kommer vara i stugan till på onsdag. Då kommer jag hem och sedan vet jag inte vad jag ska göra, haha! Men jag ska nog vara med Olivia på fredag, lördag och söndag om inte hon har något annat för sig. På fredag får jag även ha ansiktsmask igen! Nice! :D Haha! Men ni kommer få läsa mina tidsinställda inlägg. Vet inte om Olivia kommer att blogga men vi får hoppas det. Hon ska vara hos sin mormor och morfar. Men hon skulle ta med en dator tror jag så hon kasnke bloggar! Hon borde blogga i alla fall :D
Vi ses när jag kommer hem! :D
Kommentarer
Postat av: Nathalie Nyrén

Tack så mycket!! :)

Ha en fortsatt bra dag.x

Svar: Inga problem :)Tack, desamma ♥
Maja o Olivia Lundström o Kungsman

2012-07-30 @ 16:10:00
URL: http://nathalienyren.se
Postat av: Nathalie Nyrén

Ja det ska bli kul även om jag inte är ett jätte stort fan ^^

Ha en fortsatt bra dag!

Svar: Okej :)Tack, desamma :D
Maja o Olivia Lundström o Kungsman

2012-07-30 @ 17:14:55
URL: http://nathalienyren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0