Bobblehead Bunny

OMG!

Tack alla som har kollat på våran blogg idag! Vi har haft 69 unika besökare, det är rekord för oss, stort tack till er alla! ♥

Och nu över till idag:
Idag har jag varit med Olivia. Vi har spelat sims ett litet tag och så har vi varit med våra kaniner. Vi badade min och Klaras kanin också, dem tyckte inte det var så jätte roligt... Men vi ska lära dem :D

Vad jag ska hitta på i morgon:
Jaa, i morgon så ska jag väl mysa med min kanin för det mesta. Jag ska även upp till min stuga och ta med både Taco, Humlan och Tinycee! Men jag kommer inte ha så kul ändå...

Jaa, här kommer typ 3 bilder från idag :D
Snygga bilder va? Haha! ♥
See yaaa!
Kommentarer
Postat av: Kajsa Katarina

Bara så att du vet, tvätta inte kaninerna för ofta, dem tvättar sig själva,det ända du behöver göra är att borsta dem.

Svar: Vi tvättade inte riktigt kaninerna. Vi vet hur man hanterar kaniner, så du behöver inte oroa dig. Vi har haft kaniner förut. Och vi vet att kaniner tvättar sig själva, det gör även katter. ♥
Maja o Olivia Lundström o Kungsman

2012-07-13 @ 00:21:20
URL: http://www.directioners.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0