Bobblehead Bunny

Oj!

Godmorgon! 

Skita bra nyheter:
Igår hade vi 80 unika besökare och 250 någonting i sidovisnigar. Det var vårat rekord med unika besökare igår, nästan 100! ♥ Tack alla som har kollat på våran blogg. Det betyder verkligen guld för oss! ♥ Mycket kärlek till er :D

Nu över till idag:
Jag vaknade för en kvart sedan. Då gick jag upp och satt mig framför datorn. Jag ska snart kolla in andra bloggar och efter det så ska jag spela Sims3! ♥ 

Och senare idag så ska jag åka upp till min tråkiga stuga. Men en sak är bra, och det är att mina kaniner ska med och jag tror att min katt Taco också ska med upp dit! 

Jaaa, det var väl bara det jag hade att berätta just nu. Men jag kommer alltså inte blogga så jätte, jätte mycket idag runt 16 och senare. Jag kanske kommer att blogga, men då måste jag ta med min mobil. Men det kan jag göra! Så, så gör jag. 
Seee yaaa!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Fin blogg!:D

Svar: Tack :D
Maja o Olivia Lundström o Kungsman

2012-07-13 @ 10:28:37
URL: http://Anneliih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0