Bobblehead Bunny

Min kanin Doris♥

Nu hade jag tänkt att berätta lite smått och gott om min kanin Doris♥♥
 
Doris är född den 1 maj 2012 och är en hona. Just nu är hon ungefär 9 veckor. Jag hämmtade henne igår (5 juli). Hon är beige med öron som står uppåt. Hon är väldigt lurvig runt halsen och på hennes höft. Hon bär ett rött koppel där det står carrot killer. Hennes favorit mat (föda) är nog morötter. Men hon får inte äta det riktigt än för hon är för liten. Men hon älskar morötter och morotsgodis. Hon är väldigt rädd för foppa tofflor (skor) så det bör men inte bära när man ska ut och skutta med henne. Hon är VÄRLDENS SÖTASTE!♥♥
 
Detta är allas kaniner i Majas tält♥ Längst till vänster i hörnet är lilla Humlan, och sedan kommer lilla Tinycee. Och i Majas knä är lilla Doris♥♥ Alla trivdes vid det där läget♥
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0