Bobblehead Bunny

Hemma från kusinerna nu!

Nu är jag hemma från mina kusiner. Men i alla fall det var min kusin Nora och min kusin Freja som hade fyllt/fyller. Nora har fyllt och Freja fyller år i morgon :D Freja fick en otroligt söt kanin, gossedjur då och Nora fick Moster High (stav.) grejer! Båda blev nöjda. Freja fyller 4 år i morgon och Nora fyllde ungefär 7. Vet inte riktigt precis. Jag frågade bara hur många år Freja fyller i morgon, haha!

När jag kom hem från kusinerna var jag men mina kaniner ett tag. Dem fick gå ut i deras väldigt stora hage, haha. Men sedan började det regna och då tog vi in dem så att dem inte blev blöta och blir förkylda! :)

Nu ska jag tvätta bort mitt smink, tvätta ansiktet och sedan så ska jag spela sims. Äntligen får man spela i sin egen familj. Har bara hunnit göra en familjemedlem och köpt ett hus ännu så nu ska jag äntligen få spela också! :D
 
Kramisar! ♥♥
Bild på våran inglasade altan i stugan. Haha, den har dörr nu! ♥
Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sims är roligt det :)

Svar: Ja, jag tycker att det är skita kul :D ♥
Maja o Olivia Lundström o Kungsman

2012-07-29 @ 22:37:26
URL: http://twoilepop.blogg.se
Postat av: frida - MIN VARDAG, DIN HOBBY

Hej! Nu är vinnaren av min lilla tävling uppe på bloggen. Hoppas att det blev du! Annars kommer det nya tävlingar.
kram

Svar: Okej, tack för att du sa det, kollar genast :D Kramisar ♥
Maja o Olivia Lundström o Kungsman

2012-07-29 @ 22:59:53
URL: http://fridallindberg.blogg.se
Postat av: felicia

jaaa! Det är en jäkligt härlig stad :D

Svar: Aa, jag vet, Liseberg är ju otroligt roligt och det ligger ju där, haha! :D
Maja o Olivia Lundström o Kungsman

2012-07-29 @ 23:58:48
URL: http://fisse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0