Bobblehead Bunny

Grönan och ...

Jag börjar med de dåliga nyheterna och slutar med de bra. 

Dåliga nyheter:
De dåliga nyheterna är att våra unika besökare har minskat och minskat... Som igår tillexempel, då hade vi bara 13 unika besökare... Fast det kanske inte var så kul att titta på vår blogg då eftersom att vi inte kunde blogga. Men ändå. Idag tillexempel så har vi bara haft 8 unika besökare, men klockan är ju ändå bara 10.10 :) ♥

För att ni ska kunna göra de dåliga nyheterna bättre: 
Ni kan säga till era vänner att vi har en blogg :) Det skulle verkligen betyda guld om vi fick fler unika besökare ♥

Bra nyheter:
Igår fick jag följa med Olivia och hennes familj till Grönalund. Jag och Olivia hade verkligen jätte, jätte roligt! Om vi har räknat rätt så åkte vi 12 stycken åkattraktioner. Men vi åkte de flesta flera gånger :D ♥ Och i slutet på dagen så vann Olivia en gigantisk Plopp som väger 2100 g. Fast nu väger lite mindre :D ♥ Jag försökte vinna men lyckades inte... :( ♥

Förlåt att det blev så mycket text, hoppas ni orkar läsa allt! :P ♥

Seee yaaa!

Kommentarer
Postat av: Agnes Sandvall

Jag har ett tips gå in på blogg.se s hemsida där finns det ju bloggar på nån lista.
Beskriv er blogg i kommentar på den som är nummer 1 sen kommenterar du också så. Sen gör du det på alla bloggar :P
Jag fick 126 läsare på det

Svar: Tack för tipset :D
Maja o Olivia Lundström o Kungsman

2012-07-12 @ 11:20:30
URL: http://agneskristinasandval.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0