Bobblehead Bunny

Godnatt mina söta läsare!

-Tidsinställt inlägg-
 
Godnatt alla söta läsare! Betyder verkligen guld för oss att ni läser våran blogg! Ni är så enorm söta och bara så att ni vet så älskar vi kommentarer haha, så kommentera mycket. Vi kommer blogga så mycket vi kan när vi kommer hem. Men vi är ju i min stuga nu.
 
Har ni haft en bra dag idag då? :D

Olivia, jag, Elli och Klara har säkert varit och kollat på tjurarna och kanske hästarna om dem var ute. Just det. Jag kanske inte har berättat att vi har hästar, tjurar och får i min stuga. Alltså inte sådana som jag äger men man kan gå och kolla på dem :D Kramisar! :D
Kommentarer
Postat av: Isabellasphotographing

önskar dig en bra fortsättning på veckan :)
kram

Svar: tack, desamma! :D
Maja o Olivia Lundström o Kungsman

2012-07-25 @ 09:32:11
URL: http://www.isabellasphotographing.blogg.se
Postat av: Isabellasphotographing

sv: allt bra idag då? :)
kram

Svar: Ja, hur är det själv? :D
Maja o Olivia Lundström o Kungsman

2012-07-26 @ 18:10:54
URL: http://www.isabellasphotographing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0