Bobblehead Bunny

Godmorgon ♥♥♥

-Tidsinställt inlägg-

Godmorgon alla lookare! :) Haha, fattade ni? Guu jag måste ha väldigt tråkig humor för inte ens jag skrattade åt det där och det var jag som skrev det. Men i alla fall så har nog jag och Olivia vaknat nu och vi har nog haft en bra natt tillsammans med Elli och Klara. Vi kanske åker till badstället vid min stuga idag för att bada i sjön! För det ska bli skita bra väder solsken och upp till 24 grader. Just idag. I morgon skulle det också vara bra väder! :D Men vi får se hur det blir, man får hoppas på det bästa i alla fall! :D
ungefär så här såg våran koja ut innan jag och Olivia byggde lite mer på den och Klara och jag la dit ett till lager med golf för att det andra inte var lika säkert. Men nu har vi lite väggar här och där och vi har ett fönster och om jag minns rätt så har vi även en liten fönsterbräda :D 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0