Bobblehead Bunny

Duscha, tv, läsa, göra något och sova

Ja. Det som står i rubriken är väl det jag ska göra. Eller först ska jag kolla på bloggar och sedan så ska jag duscha. I morgon ska jag klippa håret. Kommer att lägga in en före efter bild också. Alltså jag har en fråga till er också!
 
Tycker ni jag ska färga Dip Dye i blont? Alltså jag vill, men jag kan inte riktigt bestämma mig, så jag frågar er. Snälla svara om jag inte ska göra det eller om jag ska göra det. Mest röster vinner! :D

Vi ses i morgon. Min syster ska ha datorn. Eller jag kommer nog ta syrrans bärbara dator, hihi! ♥♥ Så att jag kan hålla koll på vad ni kommenterar :D
Skönt att vi slapp detta väder idag. Det ska vara solsken i 10 dagar frmåt står det! Det får man ju hoppas på också :D Kramisar! ♥♥♥
Kommentarer
Postat av: Emelian

Hej! Jättefin blogg :)
Allt bra med dig?

Svar: Tackar :) Jaa det är super :) Själv då?
Maja o Olivia Lundström o Kungsman

2012-07-26 @ 22:11:17
URL: http://emelian.blogg.se
Postat av: frida - MIN VARDAG, DIN HOBBY

sv; om du har mörkbrunt hår tycker jag du ska göra det. men om du inte har så mörkt tror jag att det kan se konstigt. men vad vet jag, tresta dig fram! :D

Svar: Okej då vet jag :D Tack så jätte mycket för tipset :)
Maja o Olivia Lundström o Kungsman

2012-07-26 @ 22:12:50
URL: http://fridallindberg.blogg.se
Postat av: Felicia

tack så mkt!:) SJÄLVKLART ska du göra det:D

Svar: Jag tror att jag ska göra det faktiskt :D♥
Maja o Olivia Lundström o Kungsman

2012-07-26 @ 23:51:24
URL: http://fisse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0